Recenze na film: Spring Breakers

14. dubna 2013 v 12:11 | Nikol* |  Films
Na tomto filmu jsem byla s kamarádem asi před 14 dny, moc jsem se na tento film těšila, ale po prvních 30 minutách jsem byla silně znechucená, myslela jsem si, že tento film bude s nadsázkou, ale s takovou tou milou, jak často vídáváme v amerických komediích, bohužel jsem se zmýlila, možná kdybych si předem přečetla o čem tento film je, tak nebudu tak překvapená. Ve filmu bylo několik scén, jak má někdo s někým sex, jak někde někdo chlastá, hulí, kouří atd. Tyto scény mi ve filmech nevadí, ale když je o tomto celý film, tak to po chvíli přestane diváka bavit, je pravda, že jsem se chvilkami i smála, ale jak říkám, čekala jsem od tohoto filmu více, ale abych jen nekritizovala, tak musím pochválit hudbu, který byla ve filmu, některé písničky byly od Skrillexe.
V CELÉM ČLÁNKU najdete další informace o filmu, společně s trailerem a zdrojem.

Název: SPRING BREAKERS
Vyrobeno: v USA v roce 2012
Žánr: Komedie/ Drama/ Krimi
Hrají:Selena Gomez, James Franco, Heather Morris, Ashley Benson, Vanessa Anne Hudgens, Rachel Korine, Ashley Lendzion, Justin Wheelon, Lauren Vera
Obsah: Čtyři sexy středoškolačky se rozhodnou vyloupit fast food, aby měly peníze na krátkou jarní dovolenou. Jenže to je jenom začátek… Při oslavách v motelovém pokoji se zábava zvrhne a překročí zákonnou hranici. Dívky jsou zatčené a stanou před soudem… pouze v bikinách se ocitnou v soudní síni, kde za ně překvapivě zaplatí kauci nechvalně proslulý místní gangster Alien (James Franco). Alien vezme dívky pod svá křídla a začíná ta nejdivočejší jarní jízda, co pamatují. Na oko drsný Alien má i citlivou stránku, a tak si ho mladé školačky zamilují a vydávají se společně na prázdniny, o kterých se žádné z nich ani nezdálo.
Mé hodnocení: 50b ze 100
Oficiální trailer:

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.